Bent u ontevreden vertel het ons, bent u tevreden vertel het ons óók en zegt het voort!

Wij vragen iedere klant of zij hun mening willen delen met onze (potentiele) klanten. Dit kan voor u een reden zijn om daarom voor ons te kiezen.

Berichten

  • Oguz 2 months ago

    Ik ga altijd naar ARS Rosmalen voor mijn auto om airco te laten controleren en te laten vullen of als er een ruit van mijn auto vervangen of gerepareerd moet worden..ben zeer tevreden over zijn service, vriendelijkheid, advies, kwaliteit en ervaring..dankjewel ARS ROSMALEN voor alles jij bent de beste...mensen die dit lezen zoek niet verder en ga gewoon langs bij dit bedrijf dan zie je ook zelf wat voor service je krijgt...dikke duim!

  • Tineke 2 months ago

    Wij zijn ook blij dat John snel kon zien waarom de airco van onze Ford Focus zo slecht werkte. Binnen anderhalf uur was het opgelost.
    Leenautootje mee naar huis....wat wil je nog meer.
    Zeer tevreden ook over de vriendelijke benadering.
    Goed adres en wij komen zeker terug.

  • Roy 2 months ago

    Vandaag bij ARS geweest met mijn kia ceed,
    airco werkte niet. Dankzij john werkt hij weer Top!!
    Dit is het adres voor je airco reparatie /check
    hier word je zeer vriendelijk en goed geholpen!

    Nogmaals Bedankt john!! Top Service

  • Jan van der Horst 4 months ago

    Laat de zomer maar komen met een graadje of 40 ik heb er dankzij ARS geen last meer van,super goed en gezellig!

  • Vincent 4 months ago

    Via Social Deal bij ARS mijn airco laten controleren en vullen, werkt weer perfect. Prettige ontvangst, vakkundig en vriendelijk geholpen, zeer tevreden!

  • Rianne 4 months ago

    Via social deal bij ars terechtgekomen.. superservice..ik reed weg met mijn opgefriste airco.. helemaal op en top is hij weer en als finishing touch een heerlijk geurtje aan mijn binnenspiegel.. top!!

  • Ad van G 4 months ago

    Via Social Deal had ik een afspraak om de airco te vullen.
    Ik stond er van te kijken waar ik terecht kwam, zo netjes en professioneel was het daar. Ben na een uurtje na een heerlijk kopje koffie, als zeer tevreden klant vertrokken.
    Nog bedankt!!!!!!

  • Gijs van Dongen 1 year ago

    Heb eind juni na een gratis airco check van mijn Volvo C70 een nieuwe airco condensor en accumulator laten plaatsen welke ondanks de drukte binnen 2 dagen met wat overuren geplaatst zijn. Airco werkt weer perfect. Tijdens de vakantie bleek de airco op een totaal andere plek nog een beetje te lekken wat na de vakantie direct hersteld is.Toen ik de auto ophaalde waren de kosten incl koude vloeistof bijvullen afgeboekt als "service van de zaak". Dat is pas service!

  • Janssen 1 year ago

    Enkele dagen voor onze vakantie hebben we besloten een sterretje in de voorruit te laten herstellen bij ARS en tevens de airco te laten reinigen voor €45,= .
    Dit was gelukkig nog mogelijk op zeer korte termijn, op 28 april. Bij het afrekenen werd ons verteld, dat er van 1 mei t/m 31 juli een actie was voor het reinigen van de airco: €25 i.p.v. €45 !!!
    Wij hebben ook gebruik mogen maken van deze grote korting zonder dat we van het bestaan daarvan op de hoogte waren. Dat zal elders niet snel gebeuren, de prijs was immers al afgemaakt op €45 en de actie was nog niet officieel bekend. De geleverde diensten waren trouwens ook prima in orde en de auto was perfect op tijd klaar.
    Onze hartelijke dank.
    De werkplaats ziet er ook keurig uit, een duidelijk goed georganiseerd bedrijf dat we graag aanbevelen.
    Nogmaals : heel hartelijk bedankt.

  • Colinda van Boxel 1 year ago

    Altijd hebben ze goede service en staan gelijk voor je klaar. En hij is een echte vakman, weet alles goed en betaalbaar te maken.
    Ik ga mijn ruit weer laten behandelen voor de regen, en daardoor heb je veel meer zicht op de weg.

  • Alfred den Besten 2 years ago

    Gisteren ochtend lekker onderweg op de A2, het reed eindelijk een beetje door na Zaltbommel in de richting van Utrecht. En dan in eens "PATS"! Een snelle blik op de voorruit en een dikke ster in de voorruit, precies midden voor mij. Zoals gezegd in het zichtveld van de bestuurder.

    Volgende ochtend even langs Carglass gereden en gevraagd of men die even maken kon. De monteur hielt een soort meetlint tegen de ruit en zei: "groter dan 1 cm, dus een nieuwe ruit". Verzekering gebeld en die meldden doodleuk dat het 450 euro eigen risico zou betekenen als ik dit bij Carglass zou doen. Het zou 225 euro kosten als ik dat bij een partner van de verzekering (Ohra) zou doen. De partner in de buurt, dat was dus ARS Rosmalen.

    Bij ARS aangekomen (ja, 225 Euro verschil daar rijd ik wel 5 kilometer voor) werd even snel naar de ruit gekeken en gaf men aan dat het wel degelijk goed te repareren was. Wanneer? Heb je nu tijd, dan doen we het direct. Terwijl ik mijn mail aan het verwerken was en een koffietje drink, werd de ruit vakkundig gemaakt.

    Vakkundig? Ja zeker, ik kon de ster van ca. 1,5 cm niet eens meer vinden nadat deze gerepareerd was. Na 30 minuten weer onderweg met een mooie ruit en alles zonder kosten.

    Samenvattend: ARS Rosmalen heeft verstand van zaken en levert hele goed service. Carglass is echt niet professioneel en probeert even snel geld verdienen door een ruit te verkopen waar een reparatie mogelijk was.

    Groet en bedankt, Alfred

  • Wendy van der Doelen 2 years ago

    Vorige week dinsdag een afspraak gemaakt voor vandaag 19 oktober omdat ik deze dag toch vrij was ivm mijn verjaardag. Vanochtend auto weggebracht en werd als eerste gefeliciteerd met mijn verjaardag (super leuk en attent dat ze dat onthouden hadden) het zijn de kleine dingen die het hem doen. Bracht mijn auto voor het rubber van mijn voorruit te laten maken, maar vroeg john of die ook mijn lamp voor kon maken was gister kapot gegaan en of die misschien tijd had om ff na te kijken waar mijn knipperende lampjes stop en hamdrem vandaan kwamen

    Dat was geen probleem, super tof! Al voor de middag belde hij me al op. De auto was al klaar en alles was gefixd (rubber raam gekit, nieuwe lamp, en remolie bij gevuld( daar kwam dat knipperrn vandaan) ik hoefde maar 33 euro te betalen dit was incl btw. WOW das goeiekoop en snel. In de garage bij de dealer had ik het daar niet mee gered. Ik weet waar ik voortaan voor mijn onderhoud en apk na toe ga. Super service en super mensen. Thx nogmaals

  • Paul Preller 2 years ago

    Prima service en uitstekend werk verricht aan mijn Peugeot 307 de airco is weer als nieuw en dus hoeven we niet te zweten op onze vakantie naar Frankrijk !!

  • Ruud Vaes 2 years ago

    Afgelopen vrijdag tijdens de controle van mijn airco systeem, die overigens als service gratis wordt uitgevoerd, ook mijn voorruit laten behandelen met raincoating. Nooit gedacht dat het gezichtsveld tijdens het rijden in de regen daadwerkelijk zoveel beter is. Binnenkort de auto van mijn vrouw ook deze regenbehandeling (die overigens 6 maanden werkt) geven, een beter zicht is toch een stuk veiliger in het verkeer.

  • Peter 2 years ago

    Een paar weken geleden keken mijn vrouw en ik naar TV73 en zagen dat jullie bedrijf gespecialiseerd is in airco- en ruitservice. Ik had namelijk problemen met mijn deurrubbers van alle deuren, bij mijn dealer moest ik 350.00 euro betalen om dit te herstellen, bij John was het probleem zo opgelost en het kostte slechts 25.00 euro. Dat scheelt niet zo heel veel toch.

    Ik laat voortaan de airco, ruiten en ook mijn kleine beurt en APK keuring door John doen. Ik ben zeer tevreden. Bedankt John.

  • Toine van der Bruggen 2 years ago

    Gisteren weer eens bij John geweest dit keer voor het monteren en aansluiten van een nieuwe dakantenne,ook dit is weer naar volle tevredenheid gebeurd zoals alle andere werkzaamheden die John eerder voor mij heeft uitgevoerd zoals aircoreparatie airco onderhoud en ruitvervanging.

    Chapeau ! en tot de volgende keer.

  • Jos 2 years ago

    Ik liep al een tijdje te klooien met mijn airco, al diverse keren langs geweest bij mijn eigen garage maar zij konden niks vinden. "Gewoon ff doorrijden meneer, dan gaat de airco het vanzelf wel doen, eerst moet die warmte uit de auto". Nou mooi niet! Ik kon rijden wat ik wilde, mijn auto werd niet koud.

    Tot het moment dat ik langs die grote ijsbeer reed op de Oude Baan, toch maar eens naar binnen om te informeren. Mijn auto werd aangesloten op een machine en al snel wist John mij te vertellen wat er aan de hand was.

    FF een afspraak maken want het was erg druk, de auto's stonden in de rij buiten (dit is een goed teken).

    Na dat mijn auto een week later bij ARS-Rosmalen is geweest en ik m weer op kon halen, ben ik super tevreden.

    Wat een vakman is die John!

    Mensen er zijn genoeg van die garages die zeggen dat ze airco's kunnen vullen maar dat is vaak niet het probleem, dat heb ik nu wel ervaren.

    ARS-Rosmalen - John is de vakman, daar moet je zijn!

  • niels 3 years ago

    Op 23-12-2014

    Weer een prima service gehad voor mij auto. Echt eerlijk en weer prima gemaakt mijn auto. Nog een echte vak man.

  • Carla Bruijsten 3 years ago

    Vanmiddag moest ik een sterretje in mijn voorruit laten behandelen. Voorheen ben ik er ook wel eens geweest en toen heette het Glasgarage.

    Ik kan alleen maar zeggen dat dit bedrijf een TOPPER is.

    Klantvriendelijk, uitstekende service en je bent daar geen nummer.

    Mijn rubber van mijn voorruit zat wat los en dit heeft hij gelijmd. Viel onder service zei John. En bovendien wordt je nog verwend door een heerlijk kopje koffie.

    De volgende keer wordt het natuurlijk weer ARS-Rosmalen. Echt een aanrader dit bedrijf.

    Bedankt John.

  • Taxi Wit 3 years ago

    Langs geweest voor een airco onderhoudsbeurt. De airco werkt nu weer zoals het hoort. Dank U

  • Musterd 3 years ago

    Wat een prachtige nieuwe website! Ook het nieuwe pand is geweldig een goede stap genomen hoor John en Monique, complimenten te over.

    Ik ben weer eens bij jullie geweest om een nieuwe voorruit te laten plaatsen. Wederom gastvrij ontvangen met een heerlijk bakje koffie die gezellig in de keuken tijdens het lezen van autokrantjes genuttigd is.

    John is toch zo'n vakman, ook mijn auto is weer gestofzuigd en ik ging met een blij gevoel naar huis (zoals altijd als ik bij ARS ben geweest)

    Bedankt weer en tot de volgende keer.

  • Hilde Swanenberg 3 years ago

    08-04-2014

    In eerste instantie dachten we dat onze airco bijgevuld moest worden. Helaas bleken er toch lekkages aanwezig.

    John heeft ons geweldig geholpen!! Omdat we er vanuit gingen de auto dezelfde dag nog terug te hebben maar de reparatie erg tegenviel kwam men in tijd nood. Geen probleem, bij ARS Kun je gewoon een leenauto krijgen. Op het laatste moment niet nodig gehad want om 22.30 uur belde John dat onze auto klaar was!!!! Geweldig!! Mijn man kan de volgende dag gewoon met onze eigen wagen naar z'n werk. John heeft hart voor de zaak en voor zijn klanten, haalt alles uit de kast om de klant tevreden te stellen! Petje af!

  • Kurt Kuhne 3 years ago

    05-02-2014

    Vorige week voor controle naar ARS gegaan, omdat mijn airco slecht tot niet werkte.

    Mijn airco werd direct gecontroleerd en mijn condensor bleek lek te zijn. (steenslag)

    Er werd mij direct verteld wat de kosten zouden worden en kon binnen 3 dagen terecht voor reparatie.

    Alles doet het weer perfect en ik ben zeer tevreden.

    Kreeg goede uitleg over het gebruik van de airco.

    Kan deze garage echt aanraden, goede service en je word vriendelijk behandeld.

  • Jan-Willem 3 years ago

    04-01-2014

    Reeds twee zomers constateren wij dat onze airo van onze Renault Espace niet goed functioneert.

    Met een vermoeden dat er ergens een lekje zit hebben we de auto bij ARS gezet.

    Na zorgvuldig speurwerk van John, kon aangegeven worden dat na bijna 8 jaar onze condensor haarscheuren vertoonde.

    Met een CSI-bril en speciale lamp mocht ik met mijn eigen ogen zien, waar de oplichtende fluor door de haarscheurtjes naar buiten kwam: fantastisch!

    Gevolgd door een goed advies en keurige prijs rijden we weer rond met een nieuwe condensor.

    Klasse gedaan en zeer bedankt!

  • Peter van Loosbroek 3 years ago

    23-12-2014

    John, bedankt voor weer een goede service, fijne dagen en tot de volgende keer.

  • Ton Bruysters 3 years ago

    30-10-2013

    Ik ging even voor info betreffende de airco. De eigenaar bood spontaan een controle aan zonder verplichtingen. Na controle bleek dat de airco minimaal werkte, wat ik zelf ook dacht. Ik wilde een afspraak maken om het probleem op te lossen, maar ik mocht de auto meteen laten staan. Dit kwam mij goed uit en ongeveer een uur later was alles weer keurig in orde. Hij heeft mijn gegevens genoteerd en krijg volgend jaar een bericht om de airco nog eens te controleren.

    Waar krijg je nog deze service???? Mensen uit de omgeving: niet twijfelen, gewoon naar ARS gaan.

  • Sanne 3 years ago

    16-10-2013

    Ben met mijn geliefde Volvo (en mijn echte geliefde) naar ARS gegaan omdat de voorruit van ons karretje onfortuinlijk aan zijn eind was gekomen. Mijn ervaring met eigenaar John is zeer positief. De man weet wat hij doet en naast alle drukte heeft hij nog een gemeende glimlach ook.

    Goed werk geleverd en ook mijn Volvo was helemaal uitgezogen (inclusief de asbak)

    Aan te raden voor een ieder die nog weet in deze tijd wat klantvriendelijkheid zou moeten inhouden.

    Groeten,

    Een klant die niet hoopt op herhaling in verband met kapotte auto raampjes.

  • Godfried van der Heijden 3 years ago

    12-07-2013

    Soms zit je als automobilist met je handen in het haar, omdat je een probleem hebt dat onoplosbaar lijkt. Onze auto stonk, was vochtig en geen enkele monteur kon achterhalen waar het vandaan kwam. Het was om wanhopig van te worden, want de stank was niet te hebben. Zelf woon ik in Tilburg, maar een biljartmaat adviseerde mij om eens naar John Janssens van ARS in Rosmalen te gaan. Zo gezegd zo gedaan. John zei wat hij van plan was te gaan doen en wat hij dacht dat het zou gaan kosten. Hij zou heel de auto van binnen strippen en dan de brandslang erop. Erg arbeidsintensief lijkt me. Al snel belde hij om te zeggen dat het lek was gevonden en gedicht. Onze auto stonk niet meer. Hoera! En John hield zich aan de kostenopgave. Wij zijn ontzettend blij met onze 'nieuwe' auto en adviseren iedereen om naar ARS in Rosmalen te gaan. Geweldige service tegen een zeer scherpe prijs. John bedankt voor al het werk en Monique bedankt voor de koffie en de tips!

  • Dorien Bekker 3 years ago

    10-07-2013

    Geweldige service na 18.00 uur nog de airco bijgevuld omdat onze dochter gepakt stond om op vakantie te gaan. Terwijl onze eigen garage geen tijd meer had. Kan iedereen deze garage aanraden volgende keer zeker ARS. Super!

  • Peter F. 3 years ago

    12-06-2013

    Ben al menige keren bij John geweest voor controle van mijn airco en is steeds naar volle tevredenheid uitgevoerd.

    Afgelopen week was ik in zijn nieuwe werkplaats voor een airco onderhoudsbeurt en het zag er heel goed en verzorgd uit.

    Ik wens jou en Monique heel veel succes in jullie nieuwe pand.

  • Theo 3 years ago

    05-06-2013

    Gisteren aangenaam verrast dat ik niet John zelf, maar zijn vrouw in de garage tegenkwam.

    Het bleek dat John, na nooit ziek te zijn, dit keer in het ziekenhuis voor controle was opgenomen. Niets ernstigs maar toch even schrikken.

    Zijn vrouw bleek een perfecte gastvrouw te zijn die de boel goed onder controle had. Ik moest onder mijn auto de voorste beschermkap vastmaken die er onderuit gereden was tijdens het rijden door hoog gras....

    Hiervoor had ik een brug nodig om erbij te kunnen. Op naar ARS dus.

    Geen probleem en ik mocht zomaar de brug gebruiken. Na zo'n half uurtje vroeg mevr. Janssens wie ik eigenlijk was en toen ik mijn naam noemde herkende ze die gelukkig. Ik stond echt versteld van het vertrouwen dat ze mij gaf om met hun spullen aan mijn auto te sleutelen. Met wat zoeken naar materialen en hulp van Laurens (medehuurder van bedrijfspand) heb ik de klus geklaard.

    Bij deze wil ik de fam. Janssens van ARS-Rosmalen van harte bedanken voor de gastvrijheid en het vertrouwen dat ze in mij hadden.

    Waar kom je dit anno 2013 nog tegen. Natuurlijk is John ook een vakman op zijn gebied en kom ik graag bij hem, maar dit voorval wilde ik even met jullie delen. Chappeau!! en een warme douche voor ARS-Rosmalen.

  • Annie 3 years ago

    07-02-2013

    Bij een lekkage aan het zijraam van mijn auto ben ik naar het bedrijf ARS geweest. Persoonlijk en klantgericht benaderd voelt heel prettig.

    Kwaliteit staat bij John voorop.

    Indien nodig ziet u mij zeker terug.

    Veel succes met je bedrijf en nog bedankt

  • Jolanda 3 years ago

    17-01-2013

    Ook voor onderhoud aan je auto ben je bij ARS aan het goede adres.

    Zat een scheur in de uitlaat, kon op zeer korte termijn terecht.

    Ben heel goed geholpen. Of te wel ik ben zeer tevreden over de service.

    Wij blijven zeker klant.

    Dank je wel John.

  • Reven 3 years ago

    01-11-2012

    Ik zie hier allemaal lovende woorden staan van tevreden klanten. Ik kan hierin niet achter blijven want ook ik ben uiterst tevreden over de service van ARS. ARS heeft mijn ruiten getint met een uitstekend resultaat, ik krijg er vele complimenten over dus zegt het voort!!!

    Omdat ik hier erg vriendelijk ben geholpen en heb gezien met wat voor vakman ik te maken heb, zal ik voor de overige diensten die ARS biedt ook zeker terug komen.

  • E.J. Elfers 3 years ago

    12-08-2012

    Mijn airco was defect. Bij ARS kon ik direct terecht én voor een goede kwaliteit-prijsverhouding. Ik ben erg tevreden over de professionaliteit en de persoonlijke en klantgerichte benadering. Ook kreeg ik een prima uitleg (dat ontbrak bij mijn eigen dealer). Kortom, ik kom zeker terug bij ARS voor onderhoud!

  • Marc en Jolan Palmen 3 years ago

    04-08-2012

    Zeer tevreden!

    In de reacties hieronder wordt veelal ingegaan op het airco-onderhoud van ARS Rosmalen.

    Ook wij zijn erg tevreden daarover, echter, wat dat betreft zijn wij zéér tevreden over de algehele service van ARS.

    Niet alleen onze airco wordt hier goed bijgehouden, ook onze (grote of kleine) onderhoudsbeurten laten we hier al jaren altijd uitvoeren, en natuurlijk gaan we ook hier naartoe voor het verhelpen van tussentijdse mankementen.

    Wij ervaren de service als zeer professioneel, maar toch met een persoonlijk tintje.

    Wij hebben nooit het gevoel een nummer of winstmogelijkheid te zijn, en wij vinden dat er bij ARS altijd wordt meegedacht over de oplossing over hoe het mankement kan worden opgelost, en wel op een zo weinig mogelijk kostbare manier, heel fijn!

    Voor ons dus een echte aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbaar adres, en wel op alle 3 de gebieden van het bedrijf ARS Rosmalen:

    Airco + Ruiten + Service (onderhoud)

    Ga zo door!

    Marc en Jolan Palmen

    's-Hertogenbosch

  • M. Knaapen 3 years ago

    02-08-2012

    Mijn airco van de auto stonk heel erg ik wist niet wat ik hier mee moest. Ik verschillende bedrijven gebeld kreeg daar weinig of geen uitleg wat er moest gebeuren toen ARS gebeld kreeg hier gelijk te horen wat er aan gedaan kon worden en de airco werd dan geheel gecontroleerd ik een afspraak gemaakt en kon de volgende dag al terecht. Al met al ik rijd weer fris rond .

    ARS bedankt voor de goede service en tekst en uitleg.

    Groetjes M. Knaapen

  • Van Erp 3 years ago

    09-07-2012

    Tot 2 keer toe heeft een andere garage geprobeerd mijn airco te maken, zonder afdoende resultaat. Bij ARS werd ik vlot, vriendelijk en goed geholpen. Kreeg een netjes resultatenoverzicht en advies mee. De airco werkt nu weer prima. Kreeg ook goed advies over een sterretje in de voorruit. Fijn adres, topservice, goede onvangst en prettige afhandeling.

  • Leo 3 years ago

    21-06-2012

    Ben vandaag weer even bij ARS geweest voor een controle voor de airco, je krijgt netjes een brief thuis dus je hoeft zelf niet aan te denken een prima service en bij ruitschade zal ik ook naar ARS gaan en ook zeer vriendelijke mensen nou tot ziens en tot de volgende keer

  • Van Buuren 3 years ago

    06-06-2012

    Snelle service voor sterretje in mijn voorruit!! Ook belangrijk was het goede advies om er meteen een stikker op te plakken in verband met de gecoate voorruit, wist meteen waar het over ging!!!! Daarna was de stap voor de airco service snel gemaakt, omdat die ook wel eens rare geluiden maakte. Nu niet meer gelukkig!!! Ben zeer tevreden, vooral ook contact met de klanten is uitstekend!! Succes verder en tot ziens.

  • Gre 3 years ago

    31-05-2012

    Fijn adres voor uw storingen en onderhoud van uw autoairco. Gezellig bakje koffie en vlotte service! Ik moest m'n vest weer aan zo koud kan de airco weer!!!

    Bedankt voor de goede en vlotte service en je ziet me zeker weer terug "beslist een aan te raden adres voor onderhoud van uw airco"

  • Koen 3 years ago

    26-05-2012

    Topservice!

    Een superfijn adres en een topservice. Ik ben heel blij dat er nu ook keuringen en kleine/grote beurten gegeven worden. Een fijn en vertrouwd adres voor je auto is moeilijk te vinden, nu heeft Rosmalen er in ieder geval een bij.

  • Morees 3 years ago

    07-05-2012

    Ik kom al een paar jaar bij ARS, vorige week mijn voorruit weer laten vervangen omdat er een flinke scheur in was gekomen. Ik ben uiterst tevreden over de de ontvangst en afwerking, alles gaat via mijn verzekering en heb er zelf geen omkijken naar. Door de vriendelijkheid die er iedere keer weer is en de herkenning, voel ik me meer dan een gewone klant. Ik vertel dit ook iedere keer weer aan mijn kennissen en familie.

    Bedankt ARS voor de uiterste zorg die u iedere keer weer aan mijn auto besteed.

  • Dunant 3 years ago

    24-04-2012

    Vorig jaar voor de vakantie bleek ineens mijn airco het te begeven, geen probleem want ARS heeft dit netjes voor mij opgelost en ik kon met een werkende airco richting Spanje.

    Laatst heb ARS gebeld toen mijn zij-ruit was ingeslagen bij een winkelcentrum in Rosmalen. Ik werd heel vriendelijk ontvangen met een kopje koffie. Ik kon gelijk aangifte doen via een Wifi verbinding bij mijn verzekering terwijl mijn ruit werd vervangen. Mijn auto werd helemaal gestofzuigd en ik heb later geen glasstukje meer kunnen bespeuren. Mijn auto werd netjes naar buiten gereden en de rekening is afgehandeld met mijn verzekering. Service met een vette Hoofdletter, chapeau! U ziet mij zeker terug als ik u weer nodig heb.

Plaats bericht